Tuotamme Suomen tunnetuimmat hahmokonseptit

Onni Orava seikkailee Sokos Hotelleissa ja Rossoissa

Kauppakeskus Itiksessä on ikioma Riehuli perheiden ilona

Pikakatsaus - kuinka Helsinki markkinoi perheille: Helsingin Kaupungin matkailu- ja kongressitoimiston Helppi

Kaapo Hiiri viihdyttää Kauppakeskus Kaaressa

Suomen Hiihtokeskusyhdistyksen Werneri vastaa lapsiperheiden muuttuneisiin tarpeisiin ja tuo lajin pariin lisää harrastajia

Kids Factoryn luoman Werneri-konseptin tavoitteena oli uudistaa suomalaista hiihtokoulujärjestelmää. Toimialalle luotiin yhteinen lapsikonsepti hiihdonopetuksen, lippuhinnoittelun ja viestinnän tarpeisiin. Wernerin avulla hiihdonopetus tuotteistettiin kaikkiin rinnekeskuksiin vakiomuotoiseksi ja kurssipohjaiseksi sisällöksi.

Vuonna 2006 lanseerattu Werneri on tänään lapsiperheiden keskuudessa tunnettu hahmo. Sen avulla koulutetaan vuosittain 4000 lasta omaksumaan oikeaoppisen hiihdon tekniikka ja turvallinen tapa laskea. Wernerin avulla yhtenäistetyssä hissilippujen hinnoitelujärjestelmässä kaikki alle 7-vuotiaat kypäräpäät pääsevät myös laskemaan ilmaiseksi.

Werneri-parkkeja löytyy useista eri rinnekeskuksista ja parhaimmillaan Werneri-konseptin tuoma liikevaihto lähentelee 10% keskuksen kausiliikevaihdosta. Werneristä on tullut keskeinen osa keskusten liiketoimintaa ja sillä on suuri merkitys lajin harrastajamäärien kasvattamisessa.

http://www.ski.fi/hiihtokoulut/werneri/

Kauppakeskus Willan Viivi Virtahepo

Osuuspankin Henri ja Hanna HIPPO

Jupu Pupu ilostuttaa Kauppakeskus Jumbossa

STEK ry:n lapsille suunnatut koulukonseptit

Kauppakeskus Sellon Jellona huomioi lapsiperheet

Kuluttajaliiton Napponen valistaa lapsia hauskalla tavalla

Loikka Loiske perheineen loiskutteli Holiday Clubeissa

Taikaa-konsepti Radisson Blu -hotelleissa