Kids Factory
NAURUA JA RIEMUA! PERHEKOHDERYHMÄN PARISSA YLI 20 VUOTTA
Kids Factory perustettiin tallataksemme polkuja, joita kukaan ei vielä ole tallannut. Ja matkalla pitää olla mukana naurua ja riemua! Ajatus tuntuu edelleen ihan hyvältä – eikö? Alla muutamalla sanalla lyhyesti, mitä kaikkea teemme.
Konseptien rakentelu on mielipuuhaamme. Luomme hahmot, kirjoitamme sisällöt, tuotamme tapahtumat, kuvaamme ja sometamme, koordinoimme koulukiertueet, huolehdimme viestinnästä ja toteutamme erilaiset myyntiä lisäävät palvelut messuosastoista lapsiparkkeihin.
Ohjelmapalvelumme edustavat Nickelodeonin
maailmankuulujen hahmojen lisäksi tunnettuja kotimaisia esiintyjiä. Oma ohjelmatehtaamme puolestaan toimii uusien nousevien kykyjen ja ohjelmakonseptien tuotantoyhtiönä.
Olemme Suomen kokenein lapsiperheiden asiakaskokemuksen rakentaja ja palvelumuotoilun pioneeri. Juuremme ovat 2000-luvun alussa, jolloin toimme kohderyhmäosaamisen Suomeen. Olimme mukana määrittelemässä vastuullisen markkinointiviestinnän linjauksia ja tuotimme ensimmäiset palvelumuotoilun projektit tunnetuille kotimaisille yrityksille. Työmme on tehty kestämään, ja niiden parissa kasvaakin jo toinen sukupolvi.
Lähestymme lapsiperheitä brändisi kanssa kokemuksellisen markkinointiviestinnän keinoin – laadukkaasti ja vastuullisesti.
Jos sinustakin kuulostaa edelleen hyvältä, katsele sivuilta, mitä kaikkea teemme ja ota yhteyttä. Nauru ja riemu kuuluu kaikille!

Tuottajan työstä ei vilinää puutu. Työstään kertomassa Kids Factoryn tuottaja Ville!
Tapahtumatuotannossa tuottajalla on oletettavasti iso rooli tapahtuman onnistumisessa. Tuottajalla on nimittäin näppinsä pelissä tuotannon suunnittelusta aina viimeiseen hetkeen asti. Työn elinkaaren ollessa huiman pitkä, myös työtehtäviä on runsaasti jokaisesta tuotannon

Briiffaaminen on aikaa vievää, mutta tärkeää – miksi siihen kannattaa panostaa tapahtumatuotannossa?
Kun puhutaan projektien, tapahtumien tai keikkojen onnistumisesta, yksi merkittävimmistä osatekijöistä on hyvin tehty briiffaus eli ohjeistus. Vaikka briiffin laatiminen saattaa tuntua aikaa vievältä ja joskus jopa turhan tarkalta prosessilta, hyödyt

Perhemyönteinen työyhteisö – sanoista tekoihin
Kids Factoryn jengissä ruuhkavuodet on tuttu käsite, eläähän tiimistä 65 % juuri parhaillaan tätä ajoittain kuormittavaa elämänvaihetta. Ehkä juuri siksi perhemyönteisyys ja sen edistäminen työyhteisöissä on yksi Kids Factoryn tärkeistä

Lapsimessut kokoavat lasten ja vanhempien maailman Messukeskukseen!
Lapsimessuilla oli viime vuonna lähes 37 000 kävijää ja heistä yli 93 % oli tyytyväisiä tapahtumaan. Kun halutaan tavoittaa perhekohderyhmä, ei Lapsimessuja tule ohittaa. Kids Factory on tuottanut ja toteuttanut

Vinkit onnistuneeseen joulupukin esitykseen
Kids Factory on lastenalan ammattilainen, joka ymmärtää joulupukin esityksen tärkeyden. Lapset ovat tarkkoja ja arvioivat ovesta saapunutta pukkia tarkasti ja palaute tulee suoraan ja nopeasti. Pukin tulee ehdottomasti täyttää Korvatunturin