Elina
Joskus saattaa käydä niin.
Lapsimessut kokoavat lasten ja vanhempien maailman Messukeskukseen!
Lapsimessuilla oli viime vuonna lähes 37 000 kävijää ja heistä yli 93 % oli tyytyväisiä tapahtumaan. Kun halutaan tavoittaa perhekohderyhmä, ei Lapsimessuja tule ohittaa. Kids Factory on tuottanut ja toteuttanut messuosastoja asiakkailleen jo 15 vuoden ajan. Tuottamillamme osastoilla on pompittu Guinness World Record musiikkipatsasleikin tahdissa, maistatettu ja myyty herkullisia smoothietä, vastaanotettu lukemattomia haleja eri hahmojen kanssa ja jalkautettu mitä mainiompia perheen arkea helpottavia palveluita kohderyhmälle.
Katso alta vinkkimme onnistuneen messukokemuksen takaamiseen asiakkaillesi!
Osastolta sydämiin – Messuilla onnistumisen ABC
1. Visuaalinen ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Lasten maailmassa mielikuvitus lentää värien ja muotojen kanssa. Tuo osastollasi esille brändistäsi värikkyys ja iloisuus. Näin kiinnität niin lasten kuin aikuisten huomion ja brändisi tallentuu ihmisten sekä kameroiden muistiin.
2. Osaston asiakaskokemus keskiöön. Mielikuvan messuista ei tarvitse olla äänekästä ja jatkuvaa tungosta. Miten ihmiset kulkevat osastosi läpi? Miten he operoivat rattaiden ja pienten lasten kanssa? Missä järjestyksessä asiat tapahtuvat? Nämä ovat kysymyksiä, joihin voidaan etsiä yhdessä vastauksia, kun osastosi suunnitteluprosessi alkaa.
3. Vapauta vanhemmat kuuntelemaan messuviestisi. Kun lapset viihtyvät, viihtyy koko perhe. Tarjoa lapsille interaktiivista ja mukaansatempaavaa toimintaa osastolla osaavien lastenohjaajien kanssa. Näin vanhemmat saavat aikaa keskittyä viestiisi. Huomioithan, että lapsiin kohdistuvan mainonnan hyvät tavat ja lainsäädäntö toteutuvat osastollasi kautta linjain.
4. Viestintä messujen jälkeen kruunaa kokonaisuuden. Monelle osa messukokemusta on esitteiden ja tuotteiden tarkempi tutkailu kotona. Mistä sinun brändisi muistetaan? Kilpailu, kotiin vietävät tuotteet, liidilista… Mitä juuri te tarvitsette messujen jälkeen? Varmista, että kiva kohtaaminen brändisi parissa jatkuu vielä kotona ja leikeissä!
Sparraillaanko ideoitasi yhdessä? Meillä ideat on testattu ja kohderyhmä tuttu. Löydämme ratkaisut, joilla teidän tavoitteenne saavutetaan!
Tuottajan työstä ei vilinää puutu. Työstään kertomassa Kids Factoryn tuottaja Ville!
Tapahtumatuotannossa tuottajalla on oletettavasti iso rooli tapahtuman onnistumisessa. Tuottajalla on nimittäin näppinsä pelissä tuotannon suunnittelusta aina viimeiseen hetkeen asti. Työn elinkaaren ollessa huiman pitkä, myös työtehtäviä on runsaasti jokaisesta tuotannon
Briiffaaminen on aikaa vievää, mutta tärkeää – miksi siihen kannattaa panostaa tapahtumatuotannossa?
Kun puhutaan projektien, tapahtumien tai keikkojen onnistumisesta, yksi merkittävimmistä osatekijöistä on hyvin tehty briiffaus eli ohjeistus. Vaikka briiffin laatiminen saattaa tuntua aikaa vievältä ja joskus jopa turhan tarkalta prosessilta, hyödyt
Perhemyönteinen työyhteisö – sanoista tekoihin
Kids Factoryn jengissä ruuhkavuodet on tuttu käsite, eläähän tiimistä 65 % juuri parhaillaan tätä ajoittain kuormittavaa elämänvaihetta. Ehkä juuri siksi perhemyönteisyys ja sen edistäminen työyhteisöissä on yksi Kids Factoryn tärkeistä