Hahmokonsepteilla muutetaan maailmaa
Ja usein myös liiketoimintaa. Aina asiakaskokemusta ja -tyytyväisyyttä. Varmasti parempaa suuntaan.
Uusien polkujen tallauksemme on johtanut jos useampaan perheille merkityksellisen hahmokonseptin luomiseen, rakentamiseen ja tuottamiseen. Näihin on myös ajan kuluessa kytkeytynyt yhä suurempi brändiarvo. Toisin sanoen erilaisia liiketoiminnan mittareita on mahdollista löytää, kunhan vain jaksaa huolella suunnitella – ja mikä tärkeintä – tehdä pieteetillä ja kärsivällisesti toistaen, pientä kehitystä ja uutta säännöllisesti mukaan tuoden.
Eipä siis hahmokonseptin rakentelu tässä mielessä juurikaan brändin rakentelusta eroa. Samat lainalaisuudet pätevät kumpaankin. Siksi hahmosta tulee usein osa brändiä, usein voidaankin puhua subbrändistä.
Kohtaamme perheet tuhansia ja taas tuhansia kertoja asiakkaillemme luomiemme hahmokonseptien kautta.
Keskitymme tekoihin. Naurulla & riemulla!
Olemme alle valikoineet joitakin tuottamiamme konsepteja erilaisilta liike- ja palvelutoiminnan aloilta. Toivomme, että niitä katsomalla saat tuoreita ajatuksia millaisia mahdollisuuksia hahmokonseptit antavat, ja miten niiden käyttämistä voisi mahdollisesti ajatella sinun työssäsi.